tisdag 4 mars 2008

Doktorn kan komma

Igår var vi på BVC för det första läkarbesöket där. Det gick bra, läkaren lyssnade, klämde och tittade och tyckte att det mesta såg bra ut. Enda anmärkningen var att hon tyckte att Julian kanske skelade lite, och att hon inte såg om August fokuserade blicken.

Så vi blev remitterade till Ögonkliniken för att de ska kunna kolla att allt är ok. Men jag känner mig inte så orolig ändå, jag tycker att jag får ögonkontakt med både två nästan varje dag och det känns som det viktigaste.

Igår var också min och Teres treårsdag, men särskilt mycket firande blev det inte. Det är nog bara att inse att vi inte kommer att få särskilt mycket tid för oss själva den närmaste tiden... Vi får vänta till nästa år då vi kan lämna bort pojkarna en dag och istället fira med dunder och brak då!

1 kommentar:

Bonnieto sa...

Grattis till er på jubileumsdagen!