söndag 19 oktober 2008

Vad August lärde sig i helgen



Det har hänt mycket för August i helgen. För det första har han plötsligt blivit mycket stadigare i benen, och kan nu stå själv korta stunder om man håller honom i händerna.

För det andra har han upptäckt det roliga i att släppa ner saker på golvet och låta någon plocka upp de igen. Det hände idag när vi var hos Gun och han satt i mitt knä. Efter ett par gånger tyckte han att det var fantastiskt roligt, så skoj att han till och med slängde sin napp i golvet ett par gånger.

7 kommentarer:

Hannes sa...

Fint inlägg och fin bild! August ser så stor ut. Han är ett subjekt nu och jag ser framemot att träffa honom till jul!

Ditt youtube-tips har förresten gett mig många fina stunder av goth-baserad lyteskomik.

David Karlsson sa...

Ja, han (och såklart Julian också) är verkligen stor nu, och verkligen ett subjekt. Och till jul har det säkert hänt ännu mer, så både jag och August ser fram emot att träffa dig då!

LYNN and HORST sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
TMKS sa...

Jag ser också fram emot att få träffa två stora pojkar! (och dig med david)

"She had style, she had flair, she was there,
That's how she became the Tammie."

TMKS sa...

Till er tjänst.

David Karlsson sa...

tam: haha, vad mer kan man önska sig än en "tammie"? det ska bli jätteroligt att ha dig här, jul- och nyårshelgerna kommer att bli storartade i år!

..... sa...

oh god u'r blog is so cute !!! only little babies !!! sweet