torsdag 1 maj 2008

Första första maj



Idag var vi ute och demonstrerade. August och Julian låg i vagnen och sov såklart igenom hela spektaklet, trots alla slagord som skreks. Och det var nära att vi missade allt, för vi trodde av någon anledning att det skulle börja en timme senare än det gjorde. Tur att vi bara bor ett stenkast från stan!

Så nu har 1:a maj-traditionen börjat för pojkarna. Jag tror att jag själv demonstrerat varje år sedan jag föddes, så vi får väl se om det blir likadant för dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hohoho. Före jag klickade på länken tänkte jag nog att rubriken "Första första maj" var just det som skulle möta mig när jag kom in på bloggen. Fint!

Teres sa...

hihi om man gör en closeup på våra ansikten ser vi alla tre rätt tokiga ut. Men det ser fint ut på håll.

David Karlsson sa...

Robert: ja, den rubriken var kanske inte någon högoddsare direkt...