söndag 25 maj 2008

En perfekt dag!

Idag har vi alltså haft namnfesten för August och Julian, och det blev precis så bra som vi hade hoppats på. Till och med vädret var på rätt humör!

Det enda tråkiga är att jag inte hann umgås så mycket som jag hade velat med alla som kom. Men jag vill att ni ska veta att det betydde jättemycket att ni var där.

Sen vi kom hem för några timmar sedan har det känts som julafton, då man kommer hem med ett berg av presenter som man knappt vet var man ska lägga. Vi (eller ja, August och Julian om man ska vara noggrann) fick väldigt många bra saker, både sånt som är fint och sånt som är praktistk.

Vi fotade inget själva, men så snart vi får leverans från någon av våra "fotografer" ska jag försöka lägga upp några fina bilder.

4 kommentarer:

Eriq sa...

Det var mycket fint! Tacospajen och Dan Browniesarna var fantastiska! När vi kom hem till Frida, Jonas och Hannes däckade jag av matkoma och soltrötthet. Som det ska vara efter ett lyckat namnparty.

Och även om ni inte hann prata så mycket med alla som ni ville kan jag för egen del säga att jag är otroligt glad att jag fick komma och träffa alla och uppleva den här dagen. Tokfint att få träffa Garida och Hannes som jag inte sett på typ flera år. De får mig alltid att skratta och längta efter våra gänghäng.

Avslutningsvis vill jag tala om att det var väldigt kul att få höra historien bakom namnvalen. Det uppskattade jag mycket.

Tack för en toppendag!

Eriq sa...

Och just det, när jag skrev att jag uppskattade namnhistorien menade jag även den delen då ni beskrev A och J:s utveckling som nykomna människor. Ja, hela ert framträdande helt enkelt. :)

Anonym sa...

Vad var historien bakom namnvalen?

Vore jättekul om du ville skriva lite om hur själva (programmet för) dagen såg ut för oss som inte var där (man kanske kan få lite inspiration!). :) Hur var själva upplägget, vilka dikter, sånger osv hade ni/släkt/vänner valt?

David Karlsson sa...

eriq: Roligt att höra att du hade trevligt! Vi var glada att du ville vara där.

anonym: Vi får se om jag kan skriva något om det inom kort...